• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Позакласні заняття

Позакласні заняття

Розвиваючо-виховні програми гімназії

Програма “Традиції”

Мета - започаткувати найкращі традиції в навчальній і виховній роботі гімназії та на їх основі створити таке виховне середовище, яке сприяло б вихованню почуття гордості за право навчатися в гімназії, сприяло б збереженню багатої культурної спадщини народу, забезпечувало високу мотиваційну готовність до участі в діяльності гімназії вчителів, батьків, учнів.

Програма “Культура”

Мета - створення культурного середовища, яке сприяло б формуванню способу життя, гідного людини, корекція власної життєдіяльності на основі глибоких історичних, культурних традицій гімназії, зовнішнього соціуму та естетизації середовища.

Програма “Спільність дій сім’ї та школи у розвитку творчого потенціалу гімназистів”

Основні завдання програми:
- Залучення батьків до підвищення якості навчання і виховання дітей
- Вивчення і пропаганда кращого досвіду сімейного виховання
- Згуртованість всього колективу гімназії:учнів, вчителів, батьків для створення сприятливого мікроклімату відносин
- Спільність дії на розвиток творчої особистості дитини

Програма “Поезія”

Мета - створення оптимальних умов для розвитку творчої особистості, здатної самостійно реалізувати особистнісну програму життя, виховання свідомого громадянина України, здатного опанувати поетичний досвід вітчизняної та світової поезії на основі творчого критичного мислення.

Програма “Я – особистість”

Завданням програми є розробка моделі учня, визначення тих важливих якостей, які необхідно розвинути у нього в процесі навчання і виховання.

Програма “Творчість і індивідуальність”

Мета - створення умов для самореалізації можливостей і потреб дитини.

Програма “Школа творчості”

Інтегрованими педагогічними ідеями програми є педагогічна ідея гуманного підходу до дітей та ідея природної обдарованості дітей від народження:
- Кожна дитина найвища цінність
- Кожна дитина талановита від природи
- Кожна дитина має право на самореалізацію
- Кожна дитина має право на вибір напрямку самореалізації.

Кiлькiсть переглядiв: 12